Half-Life Top 10 Kills by World Best Player Unlost


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 3 years ago
CANLI YAYIN KANALIM ▻▻▻★★ https://www.twitch.tv/unlostv ★★ Her gün Half-Life Oynuyoruz!

Half Life Türkiye şampiyonu Unlost’un resmi Youtube kanalı, Unlost’un başta Half Life olmak üzere video oyunları oynadığı ve bu görüntüleri izleyicileri ile paylaştığı kanalıdır.

Kanalda Half-Life nasıl oynanır, Half-Life Rehberi, Half-Life Haritaları ve genel olarak FPS oyunları hakkında Unlost tarafından üretilen özgün videoları izleyebilirsiniz. Ayrıca Unlost, dünyada ve Türkiye’de popüler olan CS:GO, DOTA 2, GTA V ve farklı oyunlar ile ilgili rehber, oyun inceleme ve oyuncularla birlikte yapılan çeşitli etkinliklere dair videoları da paylaşmaktadır.

Videoları yayınlandığı an takip edebilmek ve izlemek adına aşağıdaki bağlantıya tıklayarak Unlost Resmi Youtube kanalına üye bir şekilde üye olabilirsiniz.

http://bit.ly/1IHrGP0

Kanalımı takip etmeyi unutmayın :)
Sosyal Medya hesaplarımı takip etmek için tıklayın:
Twitch ► http://twitch.tv/unlostv
Facebook(Sayfa) ► https://www.facebook.com/UNLOSTAD
Twitter ► http://twitter.com/unlostv
Steam ► http://steamcommunity.com/groups/unlostv
Facebook(Grup) ► https://facebook.com/groups/unlostv
Instagram ► http://instagram.com/unlostv


comment  Comments

Te falta demasiado para ser el "campeón del mundo". En tus vídeos lo único que haces, es jugarle a puros principiantes que ni siquiera saben lo que significa "LJ".

1 month ago

"world" :D güldürdü

1 month ago

Ne ego kastın mk

3 months ago

Noob killing more noobs Expert you are not the best only in your dreams...dont lie little Turkish kids

4 months ago

World best player mı amına ısksjsıensmjdjs utanmıyor bide piç bomba atarak kill aldığı şeyleri 2. 3. Sıraya koymuş yazık amk internet kafecisi seni

6 months ago

wow wow wow

6 months ago

adam kendi videosuna world best player yazmış ya. bu kadar mı egoist olunur amk

6 months ago

Vay beee YILLAR

7 months ago

Abii oo 1 ci sıradaki vurus efsane bi seydi helal olsun yakışır sana abim abone oldum like attim video cekerken adimi soylermisi KralCATLI diye..

7 months ago

Unreal Expert Unlost tam bi rezilsin

8 months ago

ha, good joke :D

9 months ago

Aga bee yak

9 months ago

ADAMIN 1v1 ŞAMPİYONLUGUNU ÇEKEMEYEN OROSPUCOCUKLARINA İNAT UNLOST !

10 months ago

YILLAAAAR

10 months ago

Amk adamın bu videoları yeni yani tam pro hali değil alex ne bokummuş aq

11 months ago

Şampiyon falan değilsin aq tek videon yok içinde bulunduğun turnuva yok alex sana tecavüz eder

1 year ago

hocam iyi günler diliyorum , harbiden terkedin bu dünyayı amk , 2004 de aldınmı şampiyonluk almadınmı belli değil ama , aldıysanda sene 2017 olmuş amk haaaala prim yapıyosun amk ayıptır , 13 sene geçmiş hala dünya şampiyonuyum diyosun , tamam zamanında kraldın ama , milleti sikmeyi bırak artık , madem şampiyonsun , adamların çağırdığı maçlara neden gelmiyorsun ? , HR ALEXLE konuştum , dediki en son çağırdığımda maça geldi , gel eğer o adamı crossfirede yenersen bu sefer sana şampiyon derim

1 year ago

este es un pedaso de jeropa cualquiera

1 year ago

bu maclarda oynadığı rakipleri senden benden kötü adamlar :D top10 yazmış bi de allam

1 year ago

ben varken siz kimsiniz ulen :-) :-)

1 year ago

YILLAR GUYS YILLAR

1 year ago

unlost is noob he is using scripts

1 year ago

kolpa lan bu adam şampiyon falanda değil izlediğim bütün maçlarında yeniliyor :D atın bi turnuva alex ecdadını siktiydi

1 year ago

Nooby. There are a lot of ppl who is better than him

1 year ago

This fake person should be removed. RAndomNoob is Unlost

1 year ago

Worlds best player cannot even bhop

1 year ago

The Unforgiven hahhahahhahah well said mate

7 months ago

bu adam dünyada ilk 50ye bile giremez half life oyununu unlost yayınlarıyla öğrenmiş nesile anlatamazsın

1 year ago

youre such a noob LOL

1 year ago

bi turnuva duzenledide mi 1. oldun yoksa senin fikrin mi?

1 year ago

1. degil diyenler zaten veled surusu zamaninda bu adam dergilere cikiyordu. haberiniz yok

1 year ago

P A S L O S T

1 year ago

hort

1 year ago

unlost değil dünya birincisi realist adlı bi türk unlostu 5-6 yıl önce 1v1de ezmişti

1 year ago

Eli Adgozelov hr alex ws unlost turnuvası 2008 yılında yapıldı unlostun en iyi oynadığı zamnalarda o zamanlardı ve yinede kafa tutamıyordu neyin kafası bu

9 months ago

4 Kafa Tek Beyin 5-6 yıl önce çok daha iyi oynuyordu

1 year ago

DimondsCraft "5-6 yıl önce"

1 year ago

жопа поросячья, а не world best player
Любой приличный агшник его разнесет, не говоря уже о Worldspawn, Alex и прочих

1 year ago

unlos androidde nasilsin

1 year ago

They dont know Alex,Worldspawn,rammy,castilio(x),Rayvex,GaRpY, etc.They are real champions...

1 year ago

we wait them for try to win unlost

10 months ago

WHAAAAT ? ALEX ? RAVYEX ? AHAHAHA LOL

11 months ago

alex world spawn they are 1v1 champions this guy is very old champion

11 months ago

he is an old champion

11 months ago

when you know language turkish and one of the videos he says

11 months ago

UNLOST BİR TÜRK DAHA BAŞARILI YAVAŞ YAVAŞ GELİŞİYOZ

1 year ago

dünyanın en iyi half life oyuncusu unlost mu ??

1 year ago

savas berk ucer haklısın bro unlost tanınıyo sadece ne cevherler var bilinmeyen :')

1 year ago

Dust ile maclarini ac bak

1 year ago

Kardesim bu sana gore bana gore diyebilecegin birsey degil :D

1 year ago

bana göre en iyisi .

1 year ago

ama öyle

1 year ago

biraz ego olmuş :D

1 year ago

adam iyi oynuyor da biraz fazla egosu var. gereksiz

1 year ago

Aycan Şimşek valla gece gunduz half life oyniyim dunya birincisi olsam bundan daha fazla egom olurdu

1 year ago

yavaş çekimde bile benden hızlı .d

1 year ago

EDEM ZETEN DENYE BİRİNCESE.. he tayyipte dünya lideri zaten

1 year ago

1on1? Steamcommunity -> Alles_Ratten

1 year ago

beyler dünyanın en iyisi diye bildiğiniz adamın stalkraydda derecesi var sadece şuanda en iyisi en iyisi diye birşey bilmeden söylenmeyin türkiyenin en iyisi olabilir ama dünyanın en iyisi şuan da alex :)

1 year ago

haklısın adamı severek izlesemde şampiyonluğu eski, hemde çok eski. Adamın şampiyonluğu hakkında arama milyarlarca başlık çıkar ama onlarda eski

8 months ago

Turkish Power

1 year ago

LAN ADAM DÜNYA HALF BİRİNCİSİ NEYİN KAFASI

1 year ago

hala yok dust expert bilmem ne falan mk turk turkun dusmani olmus adami cekemiyonuz . Adam en iyi oyuncu kabullenmenize gerek yok herkes biliyo zaten

1 year ago

Muhammet Emre Kalkan kardes yayininda kendiside dedi en iyi oyuncu ben degilim benden iyi oynayanlar tabiki var ama turkiyede 1 tane bile yenilgi almadim dedi videosu falanda var youtubede arastir bak

1 year ago

dustda türk cantuyu yendi ve hiç yalanlarını açıklamadımbu adamın çünkü artık evli barklı

1 year ago

1.yi zaten tahmin etmiştim :D

1 year ago

dust vs expert ;)

1 year ago

3.hareketi tanıdık geldi mi beyler :)

6 months ago

Bilenler videoyu disledi bile

8 months ago